torstai 23. lokakuuta 2014

Uusi työ

Eilinen elämä-postaus sai kivasti lukijoita ja kommenttejakin muutaman. Kiitos siitä! :) . Haluaisin nyt vastavuoroisesti tietää, mitä muuta pitäisi postata? Tuskin kuitenkaan juttuja itsestä, koska tämä on sisustuspainotteinen blogi.. Mistä tykkäätte? Olenko jutuissani oikeilla jäljillä, vai pitäisikö olla jotain muuta? Rohkeasti vaan viestiä tännepäin!

Viime postauksessa oli myös mainintaa siitä yrittämishommasta. Asiaan liityen mulla on nyt työn alla uusi juttu! (juu tuhat rautaa edelleen tulessa..)  Aloin jälleenmyyjäksi Hyvän Tuulen Sisustuskutsuille ja tarkoituksena on nyt esitellä kotikutsuilla sisustustuotteita tässä lähiseudulla. Olen kyllä tosi innostunut, koska tuotteet ovat hinta-laatusuhteeltaan hyviä, mulle sopivia, kauniita ja monissa tuotteissa on kotimaisuus ja ympäristöystävällisyys otettu hienosti huomioon. Ne ovat tärkeitä asioita mulle ja varmaan monelle muullekin.

Paljon on opiskeltavaa, koska tuoteskaala on niin laaja, tuotteita on joka lähtöön! Sain tosi hyvän aloituspaketin ja perehdytyskansion ja sitä olen nyt tässä käynyt läpi. Sisustuskutsuihin ja jälleenmyyntiin voit tutustua tarkemmin täällä.

Tein jälleenmyynnilleni omat fb-sivut joissa on mm. kuvia tuotteista ja muutakin juttua. Ne löytyy täältä. Käyhän kurkkaamassa! Jos asut tässä lähellä, mielelläni tulen tuotteita esittelemään ihan kotiin asti! Tässä muutama ihanuus kokoelmasta:














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti