torstai 27. marraskuuta 2014

Joulua olohuoneessa

Eilen iski mahdoton siivousvimma illalla. Laittelin joulukoristeita, vaihdoin verhot ja asensin ulos valoja. Siivoilin jopa terassin vähän edustuksellisempaan asuun.. Mä olen näitten tohinoitteni kans nyt kyllä tosi myöhässä! Tavallisesti mulla on jo marraskuun ekalla viikolla kuusta vaille jouluinen sisustus.. 














Haastettakin pukkasi kun kaivoin koristelaatikon esiin. Osa koristeista oli aika huonossa kunnossa ja varsinkin lasten tekemien jouluaskartelujen kanssa mulla tuli moraalinen kysymys eteen. Missä määrin niitä laitan esille, minne sijoitan ne, joita en laita, tarviiko niitä nyt kaikkia säilyttää?? 

Kesällä tein suursiivouksen ja yhdessä lasten kanssa laitettiin raakasti roskiin osa töistä joita on kannettu kotiin sieltä eskarista lähtien. Minähän olin ne kiltisti kaikki säästänyt..

Koristeiden kanssa on siis vielä pulmaa. En taida niitä nyt paljoa laittaa. Joulukukkia pitäisi kyllä hankkia lisää! Ja pian! Enhän mä jaksa niitä joulun jälkeen enää katsella yhtään..

( vinkki joulukukkien ostoon: otan kauppaan mukaan kokoontaitettavan kylmälaukun, jonne pakkaan kukat, niin ei tarvi kääriä tuhottomasti paperia! , jos siis ostaa kukat marketista, jossa ei paketointipalvelua. )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti