sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Pojan huoneen muutos

Eilen mulla peruuntui yksi juttu jota olin innolla odottanut.. Olin siitä tosi pettynyt ja hyväksi havaittu keino ketutukseen on perusteellinen siivous! Toimii aina! 

Tällä kertaa työn alle pääsi pojan huone. Päätin vähän rymsteerata!

Huoneessa oli tv wii-pelejä varten. Kyseinen peli on kuitenkin kadottanut aika lailla viehätyksensä, joten päätettiin laittaa pelit ja vehkeet kaappiin ja jatkojohdolla sitten virittää ne uudelleen kuntoon jos akuutti pelihimo iskee..  Tämä järjestely mahdollisti sen, että huoneesta voitiin viedä pois matalampi taso. Ja samalla sängyn paikkaa pystyi vaihtamaan. Ihanan tilavaa tuli! En tiedä uskonko oikein niihin Feng shui-juttuihin, mutta muutoksen jälkeen tuntui kuin koko huoneen fiilis olisi parantunut huomattavasti! 

Uuden huoneen "tuparilahjaksi" annoin tuon ihanan pehmeän tähtipeiton. Sopii hyvin kun väritys on mun makuun muuten liian mustavalkoinen. 










Illalla imuroin vielä muutkin huoneet ja pesin saunan. Kyllä se siitä sitten helpotti!

2 kommenttia:

  1. Kivannäköinen huone�� mulla alkaa 10-vuotiaan pojan huoneen suunnittelu ja rakentaminen ja on kiva nähdä muiden toteutuksia ��

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Tuon ikäiselle onkin jo kiva tehdä, kun tavaraa ei tarvi olla esillä enää niin paljon. Saa selkeämpää ja tilavampaa lopputulosta! Ja vähän aikuisempaan makuun sopivaa ;)
    Vielä kun saisi sen pintaremontin tänne huoneeseen tehtyä.. lattia ja tapetit vaihtoon. Isoja projekteja aina tulee siirrettyä et sitten ja sitten..

    VastaaPoista