maanantai 6. heinäkuuta 2015

Tuli hyvä kuva!

Mulla on vielä opittavaa tuon kuvauksen kanssa..paljon! En oikein osaa ja vaikka järkkäriä käytän ja yritän sitä koko ajan opetella, niin unelma olisi saada siihen oikein kunnollista opetusta joskus. En oikein jaksa opiskella ohjekirjan varassa, vaan mulle pitäisi jonkun aivan kädestä pitäen neuvoa miten tehdään. Mutta nyt mennään näillä ja yhtä hyvää kuvaa kohti on yleensä kymmenen huonoa. Kiitos siis digiajalle, et ne voi samantien poistaa kamerasta..

Joskus tulee hyvä kuva, harvoin, mutta joskus! Tähän kuvaan olen tosi tyytyväinen! En ehkä tarkkuuteen,mutta nuo värit ja kontrastit on mun mieleen!




Kuvausassistenttina on uusi maljakko, joka on Ikeasta. Toinen maljakko piti saada kesäkukille, mun mielestä ihan paras paikka niille on just tällainen kannu.


Ja eilenhän mulla oli se coopperi! Tulos oli 1840m joka ilokseni oli kesvivertoa eikä sitä todella huonoa mitä odotin.. "koutsin" kans laitettiin vaatimattomasti tavoite 2400m:n tässä kesän lopulla.. Se olisi piirua vaille erittäin hyvä tulos.. Uhkasin myös oikein alkaa harrastaan juoksulenkkejä tulevaisuuudessa, sen verta tuo hyllyvä takalisto ja etupuolikin ärsyttää!! Hauskaa tästä tekee se, etten muista oonko koskaan juossut edes puolta tuntia yhtä soittoa.. Ja jos tällasta on joskus tapahtunut, on siitä kyllä ainakin se 15 vuotta aikaa.. Tyhmää tai uhkarohkeaa kenties? Tavoitteita pitää olla :). Haluan kokeilla mihin omat rahkeet riittää, kun monet sitä juoksua hehkuttaa että se on niiiin ihanaa!

Ensimmäiseksi mun pitää ostaa uudet lenkkarit, nykyiset on aivan puhki ja olivat ostoslistalla jo viime syksynä.. Juoksutakinkin tilasin ja trikoita vilkasin, mut siihen ei kantti vielä riitä että riipasisin ihonmyötäset trikoot jalkaan..

Ai niin, onhan mulla sen koutsin kans painotavoitekin! Jouluun mennessä -10kg. Lupas kympin kilolta :DD. Ajattelin itsekin vähän laittaa säästöön joka kilosta, niin saa sit palkita itsensä jollain kivalla jutulla. Eniten mua kyllä motivoi se hyvä olo, mikä tulee kun vähän olo kevenee ja kunto kasvaa.

Tänään siis lenkkariostoksille ja sitä ennen anopin luo kutomaan taas kesämattoa :). Vessaan teen jonkun värikkään ja sitten jotain hillitympää makkariin.

Kivaa päivää ja moikka moi!

1 kommentti:

  1. Ihan ootte laittaneet realistiset tavoitteet.
    Kukkakuva on kyllä todella onnistunut ♡
    Mukavaa alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista