sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

Väreistä voimaa!

Mä niin tiesin että tämä huhtikuu on paljon mukavampi! Ainakin alku on hyvä :)

Lähdin muutama päivä sitten hakemaan tarjouksessa olevaa Vallilan mustavalkoista kangasta tarkoituksena ommella olkkariin uudet verhot. No, kangas olikin loppu, joten katselin sitten muita vaihtoehtoja. En tiedä mikä tässä viehätti, ehkä sisäinen kaipuu jollekin pirteälle värille.. Oranssi ei ollut mulla mielessä, mutta kun tarpeeksi monta kertaa kävelin tämän verhon ohi, alkoi se vetämään aivan hillittömästi puoleensa. Oli vielä hyvässä alessa, joten päätin kokeilla miten ne meille istuu. Ajattelin että näistä saa vielä myymällä hyvän hinnan, jos ei sovikaan.

No aika kivasti mun mielestä sopii! Aivan kuin aurinko olisi tullut sisälle. Aina olkkariin mennessä mua alkaa hymyilyttämään, joten aika nappi ostos taisi olla! Vielä kun kaapissa oli juuri sopivan väriset keväiset tyynynpäälliset, niin eihän se muuta tarvi. :)







Sisustusassarilla riitti puuhaa saada ojennuksessa olevat tyynyt ja peitot taas mullin mallin..




                                               -valmista!













 Vaihtoon meni myös marokkomatto ja tilalle tuli mustasävyinen. Kokeilin myös nurkkaan valkoisten paperilamppujen tilalle roikkalamppua, mutta se ei käytön kannnalta ollutkaan oikein hyvä, joten kompromissina vein toisen lampun pois ja jätin isomman valkoisen lampun tuohon.  


Musta niin tuntuu että heti verhojen vaihdon jälkeen olin paljon iloisempi ja positiivisempi. Väreillä on suuri merkitys!  Tunteella valittu väri oli juuri se oikea! 

Feng shui jäi kummittelemaan mun mieleen, toinen kirja on nyt menossa ja alan vähitellen uskoa sen voimaan.. Tavaroiden karsinta jatkuu ja ihan kohta pääsen tuon varaston (eli meidän rakkausnurkan) kimppuun!


Aurinkoista alkuviikkoa sinulle!

2 kommenttia: