sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Sitä saa mitä tilaa, vai saako?

Jokin aika sitten tilasin sisustustarran suunnitelmissa laittaa se olohuoneen isolle tyhjälle seinälle.

No, ei se aivan ollut sitä mitä odotin saavani.. Tilasin tarran Aliexpressiltä, mistä olen paljon tilannut sekalaista tavaraa. Osa tuotteista on ihan ok, osa taas vähän sitä sun tätä.. Edulliseen hintaan nähden en odotakaan että ne olisivat kovin laadukkaita, mutta joskus pettyy silti. Palauttaminen Kiinan päähän on minusta vähän turhan hankalaa, varsinkin kun mun keskihinta ostoksille on jotain parin euron luokkaa..

Näitä tarroja olen tilannut useamman ja laatu näissä on hyvä, mutta tuo koko nyt yllätti, varsinkin kun tarra oli kuvattu nettisivuilla sohvan yläpuolella, niin näytti että olisi ollut reilusti isompi.. Olihan siinä toki mitatkin esillä, mutta en niitä niin tarkkaan huomioinut.

Mutta sopiiihan tämä eteiseen :)


Ai että tuo sähkökeskus on kaunis.. 


Nyt mä pääsen sinne pihalle, aurinko paistaa kivasti heti aamusta! Mitään siemeniä mulla ei vielä ole, kai ne vielä ehtii?? Anopilta saan ens viikolla tomaatintaimia, saa nähdä mitä ne tuumaa uudesta "hyvin tuulettuvasta" kasvihuoneesta.. Kasvamaan on tomskujen lisäksi tulossa ainakin salaattia, ruohosipulia, persiljaa, hernettä ja ehkä porkkanaa.

Nähdään!

1 kommentti: