tiistai 22. syyskuuta 2015

Vilaus vaatehuoneeseen

Askarteluhuonehaaveet on haudattu ja tytön vaatehuone/mun korupaja on jälleen siinä asussa, mihin se on tarkoitettu. Tavaraa karsin aika lailla ja mielestäni sain nyt tärkeimmät jutut ihan kivasti omille paikoilleen.


Tässähän oli siis joskus tytön huone ja siitä muistona vielä pätkä parvisänkyä. Minusta se on hyvä hylly tuossa, joten sai jäädä. Verhon takana on pikkukaappi, jossa on kankaita ja lisäksi sinne kätkeytyy kaksi matkasänkyä.

Tytön vaatteet on ikean lokerikossa ja vaatetelineessä. Tuo mekkosäilytys oli hankala keksiä, minne sen laittaisin ja tulin siihen tulokseen että olkoon tuossa reilusti näkösällä, onhan siitä helppo valkata päivän asu :)


Siivouspuuskassa oikein nimesin laatikotkin! Eipä tarvi joka laatikkoa repiä alas..


Projektilaatikko tursuaa jo vähän yli.. ehkä sille ois pitänyt varata isompi kori..


Mun oma nurkka on tässä:


Ja vähän söpöstelyä!


Kaapista löytyi myös Mindmap jonka jokin aika sitten tein. Jospa se nyt tuossa näkösällä muistuttelisi paremmin niistä unelmista.. Joitakin juttuja jo bongasin sieltä, mitkä on toteutuneet :)




Tänään olen ollut koulutuksessa. Kiva, vähän erilainen päivä, mutta otti kyllä selkään tuo istuminen! Ei olis minusta istumatyöhön.. Vähän hoppu viikko muutenkin, toivottavasti ehdin jossain välissä silti kuulumisia kertoa!   Mukavaa viikkoa!


3 kommenttia:

  1. Onpa kivan näköinen korupaja sinulla. Hauskat nuo värikkäät saavit. Itse vähän kaipailen omaa askartelu-/tuunaushuonetta.
    Mukavaa tiistai-iltaa!

    VastaaPoista
  2. Ihan älyttömän ihana huone nyt teillä! ♥
    Ja mekot saa olla reilusti esillä. Tykkään noista sun värijutuista, kun itse olen aina niin mustavalkoinen! :D

    Minäkin olen ennen ollut väreillä leikkijä, mutta nykyään mulle pitää olla niiiiin tasasta ja seesteistä. :D

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Mäkään en nyt aina ole ollut niin värikäs, mut nyt tuntuu et värit on mun juttu! Koko ajan huomaan haalivani enemmän vaan kaikkea ihanan väristä ympärilleni. Välillä sitten pukkaa haastetta saada se sekametelisoppa sointumaan yhteen, en tiedä onnistunko edes siinä..

    Onni on oma nurkka, oli se sitten iso taikka pieni!

    VastaaPoista