sunnuntai 17. tammikuuta 2016

Less is more

Tytön huoneessa alkoi ahdistaa tavaramäärä ja hetken mielijohteesta vein sieltä yhden hyllyn pois. Tuli paljon parempi! Vieläkin vois karsia, mutta pitäähän siellä lastenhuoneessa vähän tavaraa olla :). Nyt on kuitenkin enemmän tilaa leikkiä ja pois lähteneet tavarat löytyy vaatehuoneesta ihan vierestä.


Kaunis verhokin pääsee nyt enemmän esille.


Samalla vaihdettiin matto ja päiväpeitto. Joka on kyllä ylisuuri ja muutenkin tilapäisratkaisu. Vähän ahdistaa vieläkin, kun täällä on niin paljon väriä ja kuosia..  Päiväpeitto voisi olla yksivärinen, mutta minkä värinen? Sänky muutenkin on vaihtouhan alla.. Ihan perus runkopatjasänky olisi toiveissa tänne joskus saada.




Ja saanko esitellä meidän toisen lemmikin, vähän puisevan SuklaaMintun! Tähän liittyykin "hauska" tarina: Meille tulee Osuuspankin asikkaana Hippo-lehti lapsille ja siinä oli ohje tällaiseen koiraan. Ohjeessa oli kyllä käytetty vähän ohuempaa lautaa.. Tyttö tällaisen halusi tehdä ja minä nakitin homman nikkarointia inhoavalle miehelle. Suostui kuitenkin. Nuorempi naisväki osaa selvästi maanitella mua paremmin noihin puutöihin :). No, minä olin tyytyväinen että iskä nyt värkkää tytön kanssa ja en puuttunut siihen sen kummemmin. Ei siinä mitään, lopputuloshan on sangen persoonallinen, vaikkakin siihen oli otettu materiaali mun lankkupöytään varaamista lankuista, jotka olin jopa valmiiksi jo hionut.. Eihän tähän toki koko jemmaa mennyt, mutta pikkusen sieppasi silti.. Mutta onhan se söpö vai mitä? :)

2 kommenttia:

  1. On se söpö hauva, persoonallisen näköinen <3
    Mä en vaihtaisi päiväpeittoa, mutta saattaisin vaihtaa lattialle yksivärisen maton. Tuo päiväpeitto on aivan ihana <3

    VastaaPoista
  2. Ehkä se tosiaan huutaa yksväristä mattoa.. Meillähän on se pinkki pyöreä, mikä tytölle ostettiin, täytyypä kokeilla sitä :)

    VastaaPoista