tiistai 17. huhtikuuta 2018

Hyvän mielen sammakko

Muutama viikko sitten tuli mittariin taas vuosi lisää. Mies antoi rahaa kauppareissulle ja käski ostaa kukkia.. Minä ostin kultaisen sammakon.

Kultainen sammakko kun nyt pitää olla. Tuo hyvää fengshuita niin ettei seinien sisälle meinaa mahtua.. Tulen tästä niin iloiseksi aina kun ohi menen, joten mikään turha kapistus tämä ei ole.

Eikös olekin aika vekkuli?


Yksi Sukhi-alusista toimii sammakon joogamattona. 


Tällä viikolla mulla on alkanut työharjoittelu. Tällä kertaa olen tutustumassa pienyrittäjän arkeen. Kaksi päivää on vasta takana, mutta monenlaista olen jo oppinut! Tänään purettiin pesuhuoneen lattia ja eilen asennettiin akustiikkalevyjä. Mukavan nopsaan menee päivät, kun on koko ajan hommaa. Ja asiakkaatkin ovat olleet mukavia. Aika näyttää mikä se mun tulevaisuus sitten on, onko se juuri tällaista pienyrittäjän arkea vai jotain muuta. Onneksi ei tarvi vielä päättää, kun koulu on vasta puolessa välissä.

1 kommentti:

  1. Onpa hauska sammakko, tuo tosiaan toi hymyn huulille. Myöhästyneet onnittelut sinulle ja tsemppiä työharjoitteluun <3

    VastaaPoista